de reis naar mijn stage week 2 - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van mike groot - WaarBenJij.nu de reis naar mijn stage week 2 - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van mike groot - WaarBenJij.nu

de reis naar mijn stage week 2

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

23 April 2016 | Australië, Whitsunday Islands

week 2 begon in Arlie Beach hier vandaan reden we naar reden we naar Cape Hillsborough. dit is een natuur gebied wat bekend staat om vooral een ding en dat is kangeroes. bij zonsopkomst zijn er namelijk 10 tallen kangeroes op het strand te vinden en die zijn inmiddels zo bekend met bezoekers dat je een meter van ze vandaag kan zitten en bijvoorbeeld een Selfie met ze kan maken. daarna zijn we naar 1770 gegaan om te leren surfen deze plek staat bekend als beste surf leer plek. het ging allemaal goed toen wouter een ongelukje had en zijn teennagel verloor. hierdoor zijn we een dag eerder uit 1770 gegaan op weg naar Hervey bay en dit was alweer het einde van week 2.