stage week 2 - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van mike groot - WaarBenJij.nu stage week 2 - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van mike groot - WaarBenJij.nu

stage week 2

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

14 Mei 2016 | Australië, Peats Ridge

zondag zijn we weer naar de beurs gegaan we hebben hier geholpen met het verkopen van Orchideeën deze beurs was vooral bedoelt voor consumenten en dan voor mensen van Orchideeën houden. ze wisten dus allemaal al veel van orchideeën af meestal nog meer als ons dus wij hebbeen daar ook nog is wat geleerd. maandag en dinsdag hebben we geholpen met het schoonmaken van de kas. woensdag hebben we weer nikon rolletjes vast gemaakt aan de stelen van de Orchideeën. en we hebben groot vuur gemaakt waar we alle plantaardige materialen ingooiden. donderdag heb ik alle planten water gegeven dit gebeurd met sproeiers of nog steeds met de hand ik moest kijken welke delen van de kas water nodig hadden en welke niet. vrijdag hebben we geleerd hoe we moeten ompotten en hebben we dit de hele dag gedaan. ook heb ik ook de speciale mix gemaakt voor in potjes van kokos, piepschuim en steentjes en nog een aantal stoffen en bemesting.
zaterdag zijn we naar Sydney geweest en hebben we The opera house gezien en de Sydney Harbor bridge