de reis naar mijn stage week 1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van mike groot - WaarBenJij.nu de reis naar mijn stage week 1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van mike groot - WaarBenJij.nu

de reis naar mijn stage week 1

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

16 April 2016 | Australië, Cairns

wouter en ik hebben er voor gekozen om in Australië de eerste drie weken rond te trekken van noord Australië (Cairns) naar het zuiden (Sydney, Peats ridge). na een lange reis van 34 uur kwamen we eindelijk aan in Cairns we zijn van Amsterdam naar Dubai gevlogen toen naar Melbourne en uiteindelijk geland in Cairns. hier zijn wij de eerste twee dagen vooral gaan uitrusten en onze jetlag uitzitten. hierna zijn wij naar het great barrier rief geweest. van Cairns zijn we gaan reiden met onze huurauto naar Townsville hier zijn wij naar een eiland geweest Magical island hier hebben we een sanctuary bezocht en zijn we de natuur in gegaan. na hier een nachtje te hebben doorgebracht zijn we weer gaan rijden op weg naar Airlie beach dit is de locatie waar de boot reizen beginnen naar de Whitesunday eilanden. dit was in het hard van het Great Barrier rief. we gingen met een zeilboot varen langs de eilanden en zijn hier gaan snorkelen en hebben een van de mooiste stranden ter wereld gezien waar de eilanden om bekend staan. tijdens het snorkelen hebben we veel vissen en koraal gezien maar ook veel schildpadden dat was echt gaaf! hele gaven beesten! we hebben twee dagen rond gevaren en zijn toen terug gegaan. dit was dan ook het einde van de eerste week van onze reis.